Okresný úrad Košice – okolie radí, ako UŠETRIŤ ČAS pri vybavovaní dokladov
Od 27. júna 2022 poskytuje Okresný úrad Košice – okolie svoje služby v priestoroch klientskeho centra na Hroncovej ulici č. 13 v Košiciach. Tento krok umožňuje väčší komfort a efektivitu služieb pre všetkých klientov, ktorí môžu vybaviť svoje záležitosti na jednom mieste.
Kompletné služby na jednom mieste
Klientske centrum Okresného úradu Košice – okolie je vybavené pracoviskami pre rôzne agendy vrátane podateľne, overovania podpisov, živnostenského podnikania, cestnej dopravy, životného prostredia, pozemkov a lesov. Okrem toho sa tu nachádzajú aj pracoviská Okresného riaditeľstva Policajného zboru Košice – okolie, ktoré zabezpečujú oddelenie dokladov, evidenciu vozidiel a evidenciu zbraní a streliva. Toto centralizované riešenie výrazne uľahčuje a zrýchľuje proces vybavovania rôznych administratívnych úkonov.
Elektronické služby sú tu pre vás
Jednou z kľúčových výhod klientskeho centra je možnosť zakúpenia e-kolkov priamo na mieste, pričom môžete platiť hotovosťou alebo platobnou kartou. Supervízor klientskeho centra je vždy pripravený usmerniť klientov, poskytnúť informácie a pomoc pri používaní vyvolávacieho systému, či pri úhrade správnych poplatkov pomocou elektronického platobného systému.
„Prostredníctvom merania spokojnosti klientov sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných služieb klientskeho centra,“ uviedla vedúca odboru RNDr. Andrea Špaková.
Rezervujte si termín a ušetrite čas
Aby ste sa vyhli čakaniu a zabezpečili si rýchle vybavenie, odporúča sa využiť rezervačný systém Ministerstva vnútra SR (MV SR). Táto služba vám umožní rezervovať si termín na konkrétny dátum a čas na vybranom pracovisku MV SR. „Okresný úrad Košice – okolie sídli v Košiciach, kde je väčší nápor klientov, z tohto dôvodu dávame do pozornosti aj možnosť vybavenia dokladov v klientskych centrách menších miest“ dodáva Špaková.
Pre tých, ktorí si nezabezpečia rezerváciu, je najlepšie navštíviť klientske centrum v ranných hodinách, aby sa vyhli dlhému čakaniu. Taktiež sa odporúča kontrola konkrétnych dokladov priebežne. V letných mesiacoch je po ich obnovení totiž prirodzene väčší dopyt.
Prečo využívať elektronické služby?
Prednosta Okresného úradu Košice – okolie JUDr. Lukáš Mato odporúča elektronické služby najmä preto, že ponúkajú mnoho výhod, ako je ušetrený čas a menej stresu. Využitie rezervačného systému, elektronických platieb a ďalších online služieb znamená, že môžete vybaviť veľa vecí z pohodlia domova. Táto moderná forma realizácie verejnej správy prispieva nielen k šetreniu vášho času ale celkovému uľahčeniu nevyhnutných procesov.