Večerná situácia bola na hraniciach komplikovaná. Maďarsko obmedzilo vstup kamiónov
Maďarská republika obmedzila vstup kamiónov smerujúcich na Ukrajinu cez hraničný priechod Záhon a hraničný priechod Slovenské Nové Mesto. Dôvodom je takmer tridsaťkilometrová kolóna, v ktorej na území Maďarskej republiky stojí približne 1000 kamiónov.

Kamióny sú púšťané priebežne
Z dôvodu obmedzenia vstupu kamiónov podľa hovorkyne košickej polície Lenky Ivanovej dochádza k vytváraniu kolóny nákladných vozidiel na obidvoch hraničných priechodoch. „Kamiónová doprava bude na oboch hraničných priechodoch púšťaná priebežne, a to podľa vývoja situácie na hraničnom priechode Záhon a hraničnom priechode Slovenské Nové Mesto,“ informovala Ivanová.
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ: Čo je dôvodom kolón ukrajinských kamiónov na východnom Slovensku?
Polícia v súvislosti s touto situáciou žiada vodičov prichádzajúcich k hraničným priechodom o zvýšenú opatrnosť a ohľaduplnosť, predovšetkým však o rešpektovanie pokynov príslušníkov Policajného zboru.
Galéria





Zdroj: SITA (mč)
Odporúčané články

Na moste pre peších na Golianovej ulici v mestskej časti Košice – Krásna došlo k vážnemu ohrozeniu bezpečnosti občanov. Neznáma osoba alebo osoby natreli chodníkovú časť mosta olejom, v dôsledku čoho došlo k viacerým pádom chodcov a poškodeniu majetku.

Minulý týždeň došlo na železničnej trati pred Ťahanovským tunelom v Košiciach k tragickej udalosti. Nákladný vlak tam zrazil len 12-ročného chlapca, ktorý sa podľa medializovaných informácií rozhodol svoj život ukončiť sám. Presné okolnosti a príčiny jeho smrti sú predmetom policajného vyšetrovania.

Poslanci Národnej rady Slovenskej republiky Igor ŠIMKO (HLAS – SD) a Andrej SITKÁR (SMER – SSD) vystúpili na verejnej diskusii týkajúcej sa budúcnosti Košíc a menšieho počtu mestských častí ako je to dnes. Diskusiu zorganizovala Katedra politológie Filozofickej fakulty UPJŠ a OZ Res Publica s účasťou viac ako 80 ľudí z celého politického spektra aj akademickej obce, či starostov. Predstavili svoj model 6 mestských častí a zároveň zmeny v Zákone o meste Košice, ktoré majú previezť 2.najväčšie mesto touto transformáciou samosprávy a ušetrením miliónov EUR Košičanov. Tie sa môžu investovať práve do hmatateľných služieb obyvateľom. Rozhodnutie je potrebné prijať do októbra 2025, keďže zmeny územnej povahy môžu byť prijaté do 1 roka pred konaním nasledujúcich volieb.